Hej~
Pogoda mnie dobija. Jest naprawdę coraz chłodniej, do tego dzisiaj cały dzień pada deszcz.. No niezbyt ciekawie. Kacper dzisiaj miał egzamin na prawko i (pochwalę <3) zdał za pierwszym razem! ;D A potem poszliśmy do banku, bo okazało się, że wcale nie załatwiłam tego, co miałam. Dzisiaj też zamieścili plan zajęć (w końcu!), ale tak szczerze to niezbyt mi to coś daje, bo nie wiem, w jakiej jestem grupie.
Ale w sumie nie to chciałam tutaj napisać. Jutro jadę do Gdańska. Muszę spakować jakieś swoje ostatnie rzeczy no i... w sumie to można powiedzieć, że się wyprowadzam. Będę mieszkać z Kacprem i Martyną, która dojedzie w niedzielę. Mam wielką nadzieję, że będzie super. W końcu jakaś nowa przygoda i w ogóle. Na razie w mieszkaniu nie mamy neta.. więc nie wiem, kiedy pojawi się nowa notka. Może to trochę potrwać. Jak już wrócę to postaram się pokombinować coś z wyglądem bloga. Czy coś z tego wyjdzie? No cóż.. zobaczymy ;)
Baaii~
Mnie też czeka wyprowadzka... Przed nami ciężkie dni, ale damy radę! :)
OdpowiedzUsuńPrzeprowadzki są straszne. A ta jest w sumie taką moją pierwszą, którą bym miała pamiętać, bo ostatni raz się przeprowadzałam jak jeszcze do zerówki nie chodziłam ;p
UsuńOczywiście, że damy radę! :)
No to kto wie, być może się w tym Gdańsku spotkamy :) Powodzenia!
OdpowiedzUsuńNie-dzięki! ;)
UsuńJa pewnie będę krążyć prawie wyłącznie w okolicach ug, ale kto wie ;D
W takim razie życzę powodzenia z przeprowadzką :D
OdpowiedzUsuńNie-dziękuję! ;)
UsuńJa tam wiem co oznacza przeprowadzka XD na szczęście już od tygodnia jestem we Wro i dzisiaj założyli mi internet, juuuupiiiii! ^___^
OdpowiedzUsuńGratulacje dla Kacpra i powodzenia w przeprowadzce <3 oby mieszkanie w Gdańsku było fajną przygodą!
No my jesteśmy w sumie też już od tygodnia, ale musimy czekać z netem na właściciela, który musi nam upoważnienie napisać -,- no ale spokooo... w weekend ma chyba przyjść czy coś. Także no ten ;p
UsuńMusi być! :D I powodzenia u Ciebie!