wtorek, 23 września 2014

Jesień

Hej!

     Zacznijmy od tego, że.. no.. robi się coraz chłodniej i w sumie niezbyt mi się to podoba. Będę mega mocno tęsknić za latem i ciepłem. Już teraz jak idę i widzę opadające liście to mi się tak nostalgicznie robi. Poza tym, co się dziwić? W końcu dzisiaj jest pierwszy dzień jesieni! Żegnajcie ciepłe dni! Mam tylko nadzieję, że nie będzie aż tak źle i, że nie złapie mnie żadna "jesienna depresja" ani przeziębienia.
     
     W piątek pojechałam z rodzicami do Gdańska. Jak jechaliśmy to okazało się, że w naszym mieście jest jakieś 95-lecie istnienia jakiejś jednostki wojskowej. Rozstawili się na placu i miał być jakiś pokaz nawet, ale niestety już na nim nie zostaliśmy. Za to tata zdążył sobie porozmawiać z wojskowymi, a ja i mama... no cóż, stałyśmy, czekałyśmy.. no i było nam zimno.


     Wracaliśmy w sobotę i zajechaliśmy do Riviery w Gdyni - największej galerii na Pomorzu. W sumie to krążyliśmy bez celu, ciężko było się tam odnaleźć, bo jest to naprawdę... no duże miejsce. A w sumie jedyne, co mnie tam zainteresowało to zwierzaki w jakimś sklepie zoologicznym, ozdoby i fontanna.

     W sumie jestem trochę zła, bo przy fontannie stałam chyba z 3-4 minuty i ją nagrywałam.. po czym, gdy odeszliśmy, okazało się, że jednak nic nie nagrałam.


     A tak to w sumie nie dzieje się nic ciekawego. Dzisiaj w końcu poszłam do banku pozałatwiać parę spraw. Nie mam ochoty jakoś na razie nic czytać ani rysować. Trochę się stresuję przeprowadzką i tym całym nowym życiem, ale jakoś się to poukłada wszystko. 

     No.. to chyba tyle :)
Baaaii!




8 komentarzy:

  1. Nie lubię zimna, hejtuję zimno :c ale jesień jest fajna, bo się wtedy urodziłam ohoho.
    Ależ fajne zwierzaki *__*. Nie martw się, z tym nagrywaniem to mam podobnie XDD.
    Przeprowadzka to straszna rzecz. Miejmy nadzieję, że uda nam się na studiach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też D: i ubolewam nad tym, że już teraz trzeba ubierać bluzki, bluzy, kurtki, a i tak zimno momentami i zaraz się zaczną szaliki, czapki, buty ciepłe i wgl DDDD:
      Owwww <3 Jesień jest klimatyczna i ładna, no ale deszcz i zimno.. XD
      Musi się nam udać! :33

      Usuń
  2. Nie będzie tak źle. Każda zmiana jest do przeżycia, a ta związana z rozpoczęciem studiów może przynieść wiele miłych wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w to, że "jakoś to będzie". Na początku pewnie będzie ciężko, ale z czasem idzie się przyzwyczaić :)

      Usuń
    2. Dokładnie. Każde początki są trudne, bo wszystko jest dla nas nowe, a potem to już z górki. Nie ma co się stresować. :)

      Usuń
    3. No właśnie u mnie jest z tym duży problem, bo jestem straszną panikarą i mam tendencje do "stresowania się na zapas" :p Więc bez stresu i nerwów się na pewno nie obejdzie, ale dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  3. O, koszatniczki! Moja koleżanka dostała od nas wymarzoną koszatniczkę na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zwierzaki są zadziwiające :D Najpierw spały, a potem jeden się obudził i tak szybko biegał, że ciężko było mi zdjęcia mu zrobić. Mają też świetne ogonki. No, ale sama takich nie mam niestety D:
      A prezent naprawdę świetny! Tym bardziej, jeśli o tym marzyła ;)

      Usuń